måndag 5 april 2010

Mer kattungebilder =)

Jahopp, nu har Aprilvädret satt igång för att nu snöar det!! Ska man skratta eller gråta?? Äsch man får trösta sig med att det snart smälter bort igen ;)

Idag blir det en hemmamysdag och så ska vi iväg till brorsan som fyller år, trevligt!

Pratade med en uppfödare som har valt att kastrera sin enda avelshona pga att honan kissade överallt och blev jättemager efter kullen och verkade inte riktigt komma iform igen. Nu var honan i kanonform och hon ångrar sig inte. När man hör sådant så blir man väldigt tacksam för att man har en hona som inte kissar eller går ner sig.

Nog skrivet, nu till kattungarna!!!!!!!






Till salu!Kattungen ovan.







Ni kanske förstår vad Lowa tjatar om att hon vill ha kattungar hemma *haha* Jag har sagt att hon får vänta tills i sommar! Hoppas nu att de inte dröjer längre för jag vill ju också ha Trollisar hemma =)

Kram M

5 kommentarer:

  1. JAg sa ju till dej, Inga mer sådana bilder.... Därför har jag utmanat dej på Fotokull. Kolla reglerna på min blogg!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Så underbara! <3

    SvaraRadera
  3. SKat-Ann: vad jobbig du är men Ok!

    SvaraRadera
  4. I morgon är jag med....kanske......;)

    SvaraRadera
  5. Är jag jobbig? Du har väl säkert någon fin kattbild som nummer 10 i mappen och jag blir ännu mer hasjuk :)

    SvaraRadera