söndag 4 april 2010

Bedårande Kattungar =)

Lowa och jag har varit förbi hemma hos Nettan och fotat hennes Underbara kattungar!!! Både jag och Lowa ville stoppa kattungarna i våran kattnappar väska och springa till bilen och starta med en rivstart * Moahahahaha*

Men så blev det inte....Vi var snälla och busade, gosade, fotade och njöt av att vara med dunbollarna =)

Här kommer hälften av bilderna, resten kommer i morgon!













Sista bilden är så härlig för man verkligen ser hur det lyser BUS i dom ögonen och jag kan säga att hundradels sekunden efter att jag hade knäppt den så var kattungen borta *haha*


Kram M

2 kommentarer:

  1. Du får inte. Du får INTE lägga ut mer sådana här bilder!!!! Jag blir sjuk illandes sjuk av habegär!!!

    /Ann

    SvaraRadera
  2. *Hihi* Jag vet, jag lider av samma sjukdom ;)
    Kram M

    SvaraRadera