onsdag 7 april 2010

Fotokull!

Skat-Ann har kullat mig i en sk Fotokull så nu är det väl bara att hänga på. Jag menar jag vill ju inte vara han =)

Reglerna är dom att du måste visa din tionde bild i din fotomapp. Berätta om den och sedan kulla 5 andra bloggare. Man måste inte vara med men visst vore det väl lite skoj ;)

Här kommer min bild!



Bilden är ifrån 2007 när Lowa var 1,5 år. Jag hade precis fyllt på katternas matskål och hon vill gärna vara med när dom åt =) Astrid som syns i bild hade bara bott hos oss i någon vecka.
Lite kuriosa: mattan har jag inte kvar och matskålen är en annan ;)

Så det var allt från mig! Nu kullar jag Molly och Grabbarna, Tre katter, Cheeserica, Evenstars och Luddrumpan och gosnosen *hihi*

Avslutningsvis säger jag GRATTIS till min vän ANN som fyller.......jämnt idag =) Inte prata om en dams ålder *tihi*

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar