söndag 18 april 2010

Hårig blomma ;)



Jag vill att det här ska vara en positiv blogg men jag måste bara få säga att den här veckan som har gått har varit en riktig skitvecka!!! Då gäller det sorgen och saknaden efter Atlas och på jobbet. Vill inte prata skit men jag kan säga så mycket som att nu har platsbanken fått en ny stammis, här ska skrivas CV:n. Vet att det är hundratals som söker till varje jobb men man måste ju söka och tänka positivt!
Nog om det!

Nu börjar ju blom och trädgårdssäsongen och det är så underbart!! Tömde några krukor på balkongen på gammal jord och då hade Astrid hoppat i en av zinkhinkarna, även piedestalen var intressant. Hmmm hon kanske ska få vara min lilla håriga blomma i år och pryda krukorna på sitt eget sätt. SYnd bara att hon inte sitter kvar så länge *hihi*







Nu är iallefall håret färgat, de blev mörkbrunt. Jag är nöjd =) Sommardäcken sitter på och bilen är nytvättad, kan det bli en bättre start för veckan som kommer?!

Lowa och Tommy kom just in och berättade att det ligger fyra döda möss på tomten som troligtvis Loke haft ihjäl inatt. Nu ska jag gå ut i det härliga vädret och ta rätt på dom =S

Trevlig vecka!
Kram M

2 kommentarer:

  1. Så otroligt fin hon är. Skulle kunna tänka mej en sådan sötmisse.

    SvaraRadera
  2. Kan man inte få en liten bild på det nya håret? :)
    Vackra bilder på prinsessan!
    Styrkekramar från oss!!

    SvaraRadera