tisdag 28 april 2009

Vilken natt, gäsp!

Vi har en ganska stor balkong som går i vinkel som katterna älskar att vara på. Gangster är nog den som tycker om att vara där mest. Han har en favoritstol med en fårskinnsfäll på där han gärna ligger och myser. Det gjorde han även igårkväll. När jag skulle gå och lägga mig så tänkte jag ta in honom från balkongen men han var inte där. Ok, då kanske nån annan redan har släppt in honom för kvällen. Katterna tror nämligen att våran balkongdörr är en svängdörr eller en gigantisk kattlucka där man ska springa ut och in hela tiden *haha*
Inatt vid tretiden vaknar jag av att Gangster står och krafsar som en galning på vårat sovrumsfönster från balkongen!! Suck, då var han ju där iallefall bara det att jag inte hade tittat ordentligt efter honom! Det var bara att kravla sig ur sängen och släppa in honom.......gäsp!
Ikväll ska jag titta NOGA!!!!!!
Ha en bra dag!
/ Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar