tisdag 7 april 2009

Odjur!

Måste börja med att klockan inte stämmer på bloggen...vet ej hur man ändrar den.

Hursomhelst, nu är klockan 05:36 och har precis ätit frukost. När jag åt satt jag och klappade min huskatt Gangster undertiden. Han hade precis kommit in efter nattens äventyr.
Kliar honom lite i nackan då jag känner en liten bula. Börjar genast titta efter vad det är .
En FÄSTING!!!!!! Urk, nu är dom odjuren tillbaka =( Nog för att snön är borta men inte trodde jag att dom skulle komma upp ur sina gömmor på en gång. Total hittade jag tre stycken som precis hade sugit sig fast. Bläk!! Idag blir det till att besöka apoteket och köpa fästingmedel. Det tar ju inte bort alla men är bättre än inget.

Måste passa på att berätta att Martina hade skickat mess till mig sent igår kväll. Turtur duvorna hade fått till det 2 ggr till!!! =)
Nu är det bara att vänta i tre lååååååånga veckor på hallontuttar.

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar