måndag 6 april 2009

JIPPI!!!!

Har gått hela dagen idag och tittat på mobilen efter sms från Martina men icke =( Tillslut messade jag henne och fråga hur det gick och hon skrev att dom har försökt men inte fått till det. Astrid la sig på sidan när det var dags och då var det svårt får Ecco att komma till. ATTANS, det vet jag ju om men hade glömt säga till att man måste "hålla upp" Astrid så hanen kommer till. F*N! Messade snabbt tillbaka och svor för mig själv att jag glömt att berätta. Hon löper nog max till onsdag så det gäller att dom får till det nu!!
Ungefär 5 min efter mitt mess fick jag till svar att dom hade fått till det!!!! JIPPIIIIiiiii !!!!
Så otroligt glad jag blev!!
Nu är det bara att hoppas på att det har tagit och att dom får till det flera gånger =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar