måndag 27 april 2009

Hallontuttar???

Idag är det exakt 21 dagar sedan som Astrid och Ecco gjorde DET första gången. När jag tittar på hennes tuttar så är det så himlans svårt att se.....hmmm...Jag brukar titta på dom nedersta närmast bakbenen för att dom är verkligen platta och vita när hon inte är dräktig. På dom syns det inget idag. Jag känner mig ändå hoppfull. Kärleksparet gjorde Det tom onsdagen så det är bara att vänta. Det är en evig väntan! Tog en bild på den övre tutten om någon har en kommentar till vad ni tror =) Inte lätt, jag vet! Har precis vägt henne och vågen slutade nu på 4,320. Det är iallefall en ökning på 160gram sen förra lördagen......
Jaja, jag återkommer i morgon igen =)

4 kommentarer:

  1. Vet inte hur Astrid varit tidigare?
    Men Dottie har aldrig varit glasklar på dag 21.
    Det har visat sig mer mellan v 3-4.
    Jag tittar alltid som du.
    Men en kompis tittar alltid högst upp först.
    Vad jag vill är att de ska bli lite mer utfyllda, visst förstår du vad jag menar?
    Så ha hopp, tittade på Dottie en gång precis vid 21 dagar, och kände mig besviken. Ngn dag innan fyra veckor så var det glasklart.
    Ja du Maria ett himla väntande är det.

    Kram från mig, Ing-Marie.

    SvaraRadera
  2. Halloj Ing-Marie!´
    Tack, du ger mig hopp! Tuttarna längst upp börjar att bli lite utfyllda men längst ner platta........det kanske är så att det är dom högst upp som blir "klara" först....
    Ok, jag ska hålla mig i några dagar till men jag kommer att kolla så fort jag vaknar i morgonbitti *haha*
    Stackars Astrid tycker nog att jag är jobbig.
    Kram på dig och håll tummarna

    SvaraRadera
  3. Jag håller alla tummar! Så spännande med vackra Astridbebbar.
    Kram från Lena

    SvaraRadera
  4. Vi håller också tummar och tassar på att det är bebisar!! :)

    //Tre katter

    SvaraRadera