torsdag 9 april 2009

Mjauuuuuuuuuu!!!!!!!


Efter frukosten bar det i väg dom 26 milen till Linköping för att hämta Astrid. Idag hade jag tyvärr inget sällskap men det gick bra ändå. Hann som tur var före köerna =) Väl framme så gosade jag lite med Ecco, en otroligt mysig katt som spann hela tiden. När det var dags att åka så fick jag med mig ett påskägg av Martina till katterna. Jättegulligt!!! Hann knappt starta bilen förns Astrid vrålade MJAU!!!! Hon ville inte alls åka med mig hem utan hade nog tusen gånger hellre stannat hos sin kavaljer........Hela vägen, 26 mil, satt hon och ropade efter honom. Miiiiiiaou mjauuuuu miaouuuuuu mjauuuuuuuuuu!!!!!

Ska aldrig mer gnälla över att jag får åka själv så långt *haha*


Väl hemma kunde jag inte hålla mig utan öppnade påskägget till katterna som mumsade tacksamt!!

Nu ska jag väga Astrid.


Glad Påsk!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar