lördag 11 april 2009

S*Tillemora´s Ludisia


Var förbi en sväng hos min mamma. Hon har en dotter ifrån Astrids första kull. Mammas enda krav var att hon ville ha en hona. När jag såg att Ludisia har en för bred bläs ( rag n04 ) så blev det bestämt att hon skulle få bli hennes sällskapskatt. Jag ångrar mig så in i norden!!!! Disa som hon heter nu har en fantastisk ögonfärg, bra huvud, haka, benstomme. Ja, hon har nästan allt förutom rätta teckningen. Jag tycker att hon är skitsnygg!!!Om man får skryta?! Med facit på hand så skulle jag ha tagit en kull på henne innan hon kastrerades...men men jag lär mig. Det har var min första kull. Nu vet jag, tror jag, vad jag ska titta efter!!

2 kommentarer:

  1. Hej Atlas!
    Men vilken läcker tjej!
    Må så gott i Påsken!

    Kram från brollekatt

    SvaraRadera
  2. Nä men HEJ Brollekatt =)
    Vad roligt att du har hittat hit!!!!!
    Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera