fredag 10 april 2009

Fågelkvitter och annat




Måste bara berätta. När man åker på E4:an från Linköping mot Stockholm så kommer det en skylt där det står GETÅ 500 m ( tror jag det var ). Strax efter den skylten på vänster sida i en lång backe finns ett stort Hotel / Wärdshus som fascinerar mig. Huset är vackert, ser gammalt ut. Det ser inte ut som att det är någon aktivitet där. I fönstrerna är det nedraget och det ser ut som ett Spökhus! Varje gång jag passerar med bil så fascineras jag lika mycket. Nån dag ska jag nog åka av och studera det lite närmare.



Ikväll får vi gäster så jag fick ett ryck och tvättade fönstrerna. Katterna var med mig på balkongen och njöt av vädret och fågelkvittret. Atlas är lite svårfotad då han alltid vill komma fram och gosa när jag ställer in skärpan. Då gick jag in i badrummet och hängde ut från fönstret och fotade därifrån *hehe* Det gäller att vara smart!!






Ha en skön vårdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar