torsdag 16 april 2009

Trasdockan


Äntligen damp Trasdockan ner i brevlådan! Hade sett fram emot det här numret eftersom Erica hade sagt till mig att hon var extra nöjd med det. Till min stora glädje ser jag att en av bilderna jag har skickat in pryder omslaget!! Kul!! Än så länge har jag bara bläddrat igenom lite snabbt för att kolla på alla söta kattungar. Tänker sätta mig skönt ikväll och läsa när Lowis har knoppat in för natten.

Tog en sådan söt bild på Astrid igår som får vara med i dagens inlägg. Söt som socker är hon =)

Nu är det "bara" en och en halv vecka kvar tills jag vet.....längtar....

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Fick se att du också börjat blogga nu, kul!

    Vilken jättesöt bild på vackra Astrid! Hon är ju helt underbar!! Jag ser mig aldrig mätt på henne!

    Jag har lagt er som favorit och kommer garanterat att titta in här fler gånger!

    Kram

    Karin (*Mollan*)

    www.mollyochgrabbarna.se

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Kul att du har hittat hit =)
    Lägger självklart till din sida på mina favoriter!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. VACKRA ASTRID...mmmn njuter då jag ser henne, hon är inte bara vacker...hon sprider ett lugn när jag ser bilder på henne.
    Tack för grattishälsningen till min Coppermine´s bebis, ja, du vet ju att jag så gärna ville ha en sådan.
    Kram Lena

    SvaraRadera