torsdag 23 april 2009

Svårflörtad Astrid




Dom som har läst mina X-antal trådar om Astrid på kattforum vet att hon är väldigt svårflörtad då det gäller att titta in i kameran. Idag låg hon så sött på soffan i eftermiddagsljuset, perfekt för en söt bild. Först lyfter hon inte ens huvudet hur mycket jag än tjoar och har mig. Jag klappar henne och ber Lowa gå ut på balkongen för att knacka på fönstret så att hon tittar upp. Lowa gör det men icke! Astrid ser så lugn och harmonisk ut där hon ligger trots allt oväsen runtomkring. Hmmm...vad göra? Aha, går och hämtar påskgodiset katterna fick av Martina och hon tittar upp!!!! Tänk vad lite som kan göra en glad =) Knäpp knäpp! En hyffsad bild blev det iallefall! Skam den som ger sig!
Fick Våra Katter i brevlådan idag och såg till min stora glädje att bilden jag skickade in på Atlas fick vara med på ett hörn om gamla katter. Kul!! =)


3 kommentarer:

  1. Jag har samma problem med Texas! Man försöker locka med ALLT för att han skall titta upp! Men icke!! Men idag lyckades jag kanske få några bra bilder på honom, med lite hjälp från hans favoritgodis - chips! :)
    Ha en bra dag!
    //Tre katter + matte

    SvaraRadera
  2. Hon är världens vackraste kattflicka!

    SvaraRadera
  3. Hihihi kul att påskgodiset kom till nytta ;o)
    Inga tecken på dräktighet ännu? Jag väntar med spänning.

    Kram Martina

    SvaraRadera