onsdag 8 april 2009

Domarfördelning

Helgen efter påsk är det dags för Tiga att åka på Klösets utställning. Jag längtar som en galning!!Sen första gången jag var på utställning med Atlas- 02 så är jag fast. Det är inte så att han är en BIS katt. Jo, en gång vart han BIS och NOM ett flertal gånger !! =) Utan jag gillar att träffa alla trevliga kattmänniskor, katter och jag lär mig så mycket av att lyssna på domarna.
Har tänkt på en sak. Varje gång det börjar att närma sig en utställning så väntar jag med spänning på att domarfördelningen ska komma ut. När den har gjort det ringer jag min kompis Ann och så sitter vi och diskuterar vad vi har fått för domare, ifall vi har sett den domaren och vad vi tycker *haha* Det är faktiskt kul! Det jag har tänkt på är att egentligen spelar det mig ingen roll VEM min katt får. Jag skulle ALDRIG absa en katt för att jag har fått en domare jag inte vill ha.
Jaja, jag kommer alltid att titta efter domarfördelningar, det är ju så kul!!!
Klöset var det ja, Tiga får Lena Nordström. Spännande, har aldrig fått en katt bedömd av henne.

Igår fick jag mejl från en kattungeköpare. Jag blir så Otroligt glad när jag får mejl av dom! Tack!!

I morgon ska jag hämta hem Lowas katt, Astridgumman =) Längtar!!!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar