tisdag 28 april 2009

Blandat svammel

Nix, inga hallon idag heller...usch nu börjar jag att bli väldigt tveksam till att Astrid är dräktig...jag får leva på hoppet ;) Är hon inte dräktig så är det bara att åka till Ecco igen men saken är den att det skulle passa så bra i tiden om hon får kattungar i juni..Martina såg tre lyckade parningar, därför är jag hoppfull. Men men det är inte så mycket jag kan göra! =) Mina inlägg börjar att bli tjatiga.
Nu ska jag inte skriva mer om hennes hallon förns på söndag för att har hon inga då så är hon inte dräktig.
Jag längtar jättemycket tills på söndag då det är dags för utställning igen med Atlas. Badningen ser jag mindre fram emot. Inte så att Atlas är jobbig på något sätt utan mer att det tar sådan tid och dagen efter är man aldrig nöjd. Jag kör proceduren jag fick tips om och sen skölja som en toka och sen mirakelkammen. Det kommer nog att bli kanon!! ;)
Ikväll får jag inte missa Gangster *haha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar