lördag 4 april 2009

Välkommen!

Hej och välkomna till min blogg!!
Kul att ni hittade hit !

Aldrig trodde jag att jag skulle börja att blogga men man kan ju ändra sig *haha*
Den här bloggen kommer först och främst uppdateras när det väntas och har fötts kattungar.
Husets andra katter kommer nog också att tillängnas en rad då och då.
Ni som inte vet vem jag är så kan jag berätta att jag heter Maria och bor med sambo, dotter och 4 katter strax utanför Åkersberga. För närvarande har jag en avelshona som heter S*Happy Rag´s Mara, Astrid, och så har jag en dotter efter henne på halvfoder som heter Tiga. Våra andra katter är tre kastrat killar som heter Atlas, rag, Loke, mco och huskatten Gangster.
Mina intressen är förutom katterna, träning och inredning.

Måste också nämna att jag är inge vidare på datorer så ni får ha överseende med att bloggen inte är så tjusig. ;)

Hur kommer det då sig att jag börjar att blogga just idag??
Jo, jag har en löpande hona här hemma. I morgon bär det av till Linköping med min kära vän Ann. Astrid ska få träffa stilige Ecco, rag a04 som bor hos Martina, S*Yataz. En kombination som jag tror jättemycket på. Är dock lite orolig för att jag åker försent men jag tror att det blir bra. Astrid brukar löpa i en vecka och hon började att löpa lite smått i onsdags...
Håll tummarna nu för att det går bra!!

Vilket vårväder!!!!!!!! Nu måste jag gå ut!

Ha det så bra & Trevlig helg!
Kram MAria




2 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    Vad kul att du blivit med blogg, då får jag mer att följa.
    Håller alla tummar att det går bra med Astrids date!!
    Glad påsk önskar jag även dig och din familj.

    Kram/yvonne

    SvaraRadera
  2. Hej Yvonne!
    Tack snälla för ditt inlägg. Jag blev överlycklig när jag såg att nån hade lämnat en kommentar *haha*

    Glad Påsk!!
    Kram Maria

    SvaraRadera