onsdag 29 april 2009

Domarfördelning HÄK

Ser nu att domarfördelning redan är klar till Hälsingekattens utställning om lite drygt två veckor. *Suck* Kan inte låta bli att bli besviken då jag ser att OM jag hade haft med mig Atlas så hade han fått Nurit Pahl. Hon är en av mina favoritdomare. Jag har hoppats varje gång att Atlas ska få henne men icke och nu har jag inte ens med mig Atlas...ATTANS!!!!!!
Lilla Tiga och Naish ska med dit och dom fick Raymond Saetre. Det blir säkert bra. Han är rolig och intressant att lyssna på. Överhuvudtaget så tror jag att det kommer att bli en rolig utställning med mycket raggisfolk! =) Längtar redan *haha*

1 kommentar:

  1. Vi gillar verkligen störtsköna Raymond Seatre!! Han är en utav våra favoritdomare! :)
    Tror säkert det blir jätte bra! :)

    //Tre katter

    SvaraRadera