lördag 29 maj 2010

Testing testing

Ja, nu testar jag lite för att tydligen är det inte klart än utan internet får vi testa i 20 minuter eller vad Tommy babblade om. Telia support har 40 minuters väntetid så vi får väl ta och ringa snaaaaart......

Atlas och Astrid har aldrig varit några katter som har legat nära varandra och sovit. Nej, inte med Gangster och Loke heller när dom väl har varit inne. Däremot så är Loke väldigt förtjust i Gangster. Ja, det är nog faktiskt den enda katten han gillar och vill ligga NÄRA! Häromdagen såg det ut så här på balkongen *kärlek*





Har inte hört något från uppfödaren som jag vill köpa kattunge ifrån ännu så det har nog inte varit något löp där ....Men jag har inge bråttom =)

Här kommer en bild på min nya skorpburk, fin!



Nu när jag har varit utan dator i en vecka så känns det som att jag har nollkoll på vad som händer i kattvärlden vad gäller väntade och födda kullar och utställningsresultat. Har mycket att ta igen =)

Kram M

1 kommentar:

  1. Åhhh,mina favoriter på bild;)så fina,älskar gangsters krulliga mage,ha,ha. Skorpburken var oxå fin:)
    Kram annika

    SvaraRadera