måndag 10 maj 2010

Det kom ett mejl =)

Ledig måndag, underbart!!! Lowa och jag gick inte ur sängen förns kvart över 7 och det är sent för att vara oss *haha* Mulet även idag och jag har gått och småstädat hela morgonen. I morgon kommer ett gäng jobbarkompisar förbi efter jobbet och då tänkte jag bjuda på lite mat så får dom stå för efterrätten. Det ska bli jättekul! Det är så bra också att jag kan städa, putsa och feja in i det sista innan dom kommer.

Har fått mejl ifrån Topas och Opals nya matte där hon bla berättar att dom har fått nya namn. Topas den vilde ska heta Turbo *fniss* och Opal ska heta Diesel. Tuffa namn på tuffa killar =)

Killarna fann sig direkt i sitt nya hem som dom först undersökte noga och sedan hittade dom sin plats i sängen hos deras nya matte och husse. Jag blir alldeles varm i själen när jag tänker på hur bra det slutade för dom här gossarna. Fick massor med nya härliga bilder på dom, här kommer två!





Visst ser dom ut att trivas?!

Avslutningsvis så måste jag berätta om Anns lille Oscar ( S*Tillemora´s Naish ) Han hade en kväll varit helt tossig och kelsjuk och hoppat upp i Anns säng och bitit henne i näsan *HAHAHAHAHA* Så himlans kul!!!! Den lille gossan gör en massa hyss som jag har fått berättat för mig men det tänkte jag berätta om när jag har varit och träffat och fotat honom!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar