måndag 24 maj 2010

Blandat

Mina kära kattvänner Ann och Nettan har varit i Norge i helgen på kattutställning. Ann hade med sig sin blåa colourpointhane Silver och Nettan hade med sig sin vita maine coon Ophelia. Det hade varit en lyckad tripp för att båda katterna fick sina cert!!!

****GRATTIS*****

Nu är det Grand titeln som hägrar =)

Nettan hade dubbelt tur då hon fick kontakt med en trevlig ragdolluppfödare som hade en mycket stilig hane med sig som hon ska få låna till Tiga, kul!

Nu när jag inte kan skriva så ofta så måste jag ju bara retas lite och avslöja en halv hemlis *hihi*

Jag har pratat med en kattuppfödare som verkligen var supertrevlig och får hon en snygg hona i nästa kull så ska jag få köpa den ! IIIiiiiiiih, jag är så glad! Det kan inte bli annat än snygga katter med dom föräldrarna, det gäller bara att det blir någon hona.....Uppfödaren ska höra av sig till mig så fort dom har parat sig och honan har fått hallontuttar =)

Spännande va??? *moahahaha****

Vi hörs snart igen!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar