torsdag 6 maj 2010

Hmmmmm...

Jag har fått tillfällig idétorka men jag ska nog få ihop några rader *hihi*

Tommy är inte ett dugg intresserad av katterna. Idag ringde han mig när jag var på väg hem från friskis för att tala om att det handlade om katter på Förkväll, tv4. Att det var en World Winner katt där och en tjej skulle visa hur man preparerade en katt inför utställning. Han tänkte att jag kanske hann hem! Söt han är min man =) Kul att han bryr sig för min skull!! Tyvärr hann jag inte hem men ikväll är det väl ändå PLUS om kattmat eller kattsand som jag skrev om för en vecka sedan.

Tommy tror f.ö att Astrid är på gång att löpa då hon har jamat hela tiden sen han kom hem. Hoppas att han har rätt.....

Imorgon blir en kanondag eftersom jag ska åka med kattkillarna till Köping och sedan är jag ledig i en hel vecka!! Härligt!!!

Avslutningsvis tänkte jag visa några söta ulltottar från S*Sprattelkattens kull =)









Konstigt att man blir bebissjuk!!

Återkommer på lördag, då berättar jag allt om hur det har gått för Topas och Opal!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar