fredag 21 maj 2010

Krash!!! =(

Fredag!!!!!!!!!!!!!Jabadabadooooooooo!!!! Helg igen!! Den här helgen har jag fullt upp med roliga saker som tex hämta Astridgumman och fota till Friskis höstschema.

Men jag måste ändå berätta en tråkig sak, suck. Kommer hem och hinner knappt öppna dörren förns Gangster springer ut. Hm, ok, inte riktigt hans grej att "fly" på det där viset. Men men jag går in och sen förstår jag varför han ville UT!!
På arbetsbänken i köket har jag en glasburk med skorpor modell större och sen en lite mindre burk i gammeldags stil med mandelskorpor. Den sistnämnda låg nu på golvet i tusen bitar =( Antagligen har Gangster sett och känt att hans mjölklinser stod på bänken och så tog sötsuget överhand så han hoppade från köksbordet och landade mellan burkarna varpå den ena föll i golvet. Tack o lov har han inte trampat i glaset utan var så klok att han hoppade ner på andra sidan. Trist är det för jag tyckte väldigt mycket om den burken. Har jag tur så finns det en liknande på en inredningaffär i Norrtälje. Får försöka ta mig dit nästa helg.
Ja, så här behövs det inga kattungar för att krukor el dyl ska åka i golvet *hmpf*
Lowas kommentar var " Åh nej, titta alla skorpor ligger på golvet" =)

Jaja man ska inte gråta över spilld .....

Nu är det ju helg och då ska vi vara glada! Jag blev så inspirerad av min mamma som hade köpt tomatplantor så jag stannade på affären och köpte mig 4 stycken som jag ska ha i mina zinkhinkar på balkongen. Hoppas nu bara att det inte blir några fler kalla nätter.



Ha en underbar helg!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar