söndag 16 maj 2010

Mustasch killarna =)

Imorse hade jag planerat att jag skulle gå en rask promenad före frukost. När jag vaknar så var det som en tecknad film där en ängel sitter på ena axeln och säger "näe ligg kvar och ta det lugnt, det är söndag" medans på den andra axeln sitter en liten djävul med en eldgaffel som han sticker i fläsket och säger "Upp och hoppa latmask". Det var väldigt effektivt att använda en eldgaffel för att jag drog på mig träningskläderna och tog en runda på 40 min =) Så himlans skönt efteråt!

Min kära vän Nettan som har S*Big Breeze hade en gigantisk fertil maine coon hane som har blivit pappa för någon vecka sedan. Hon skickade en sådan underbar bild på en av ungarna som verkligen var pappa upp idagen, så SÖÖÖÖÖÖT!

Här kommer en bild på pappan som ung!



Sen kommer den lille med en lika tjusig mustasch =)



I fredags satte jag ut mitt gamla vardagsrumsbord på blocket, Tommy var skeptiskt och trodde inte att det skulle bli sålt men Tji fick han för idag kommer det en kille och hämtar det, perfekt! Det är ett sådant där mörkt träbord som dom säljer på Indiska med smidesdetaljer men jag har köpt mitt på Mio.

Nu är semestern slut för den här gången men det känns helt ok att gå till jobbet i morgon. Jag är iallefall utvilad!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar