söndag 9 maj 2010

Loke i närbild

Gråmulet även idag. Eftersom jag har en veckas ledighet framför mig så känner jag inte att jag har några måsten idag som tex att städa, tvätta eller göra matlåda. Så himlans skönt!

Loke låg och sov så skönt på soffan. Han är så vacker så jag var bara tvungen att fota honom NÄRA =) På onsdag planerar jag att åka till veterinären med honom och göra hans årliga rakning av trilkandes tovor som sitter främst i ljumskarna. Återkommer till det på onsdagkväll. Nu lite bilder!!













Hittade en söt krukväxt i affären som jag var tvungen att köpa hem. Den påminner om Plättar i luften men dom är faktiskt inte ens släkt!



Minns inte vad den heter bara det latinska släktnamnet som är Peperomia, fin!

Nästa söndag ska det handla om katter på söndagsmorgon TV4, det ska jag försöka att se. Katter kan man inte få nog av ;)

Kram M

2 kommentarer:

  1. Goa närbilder på Loke!!
    Hoppas ni har haft en bra helg!

    Kram Daniella och katterna

    SvaraRadera