onsdag 26 maj 2010

Hej hopp!!

Jag känner mig lite som gubben i lådan när jag hoppar in ibland och skriver några oväsentliga rader *haha*

Nu blir det troligtvis så att vi köper en ny dator i helgen, äntligen! Det är helt otroligt vad beroende jag har blivit av datorn, ja jag tittar mer på den än tv:n. Jag kollar vad som händer i kattvärlden på uppfödarhemsidor, forum och bloggar. Läser nyheterna på Aftonbladet, bankärenden, mejl...ja allt!!!

Det senaste som har hänt i min lilla bubbla är att jag har fotat Friskis nya omslag till höstschemat. Visar er när det är tryckt o klart =) Blir nog kanon!
Ann har bokat en tid till Märtis för hjärt och njurröntgen ( Tack Ann ) i juni och då passar hon på att ta med sin vita maine coon kille Ozzy som har HCM. Jag tor det var så att hon ska kolla upp hur hjärtat ser ut nu.....Om jag inte minns fel så är maineklubbarna intresserade för sin statistik.

Näe, nu måste jag kila!!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar