fredag 28 maj 2010

Helgen som kommer

En dator är inhandlad men tyvärr inte installerad, än.

På söndag ska min mamma ha kalas för att hon fyller 60 år!!!!!Åh, jag har inte hunnit köpt någon present ännu, illa..frågan är vad jag ska köpa, kanske ett par örhängen eller en pedikyr eller kanske en tröja...Hmmm svårt att köpa något till någon som har allt! I morgon ska jag iallefall ut på presentjakt =)

Astrid är sitt vanliga jag. Jag vet annars efter dejter att jag tycker att hon har sovit mycket och ätit mer än vanligt men nej, ingen sådana tecken nu. En vecka har gått sen dejten så nu är det bara två kvar tills tuttarna ska inspekteras *haha*

Har köpt en fransk mjölsäck och en ny fin burk till mina mandelskorpor. Visar bilder på det så fort datorn fungerar! Jag har även ett gäng söta kattungebilder från Sprattelkatten som jag ska visa.

Ojoj, det är verkligen dags att få igång datorn nu när jag har så mycket att visa *hihi*

Trevlig helg på er!

kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar