lördag 22 maj 2010

Hemma igen =)

Idag har det varit kanonväder!! Lowa och jag har hjälpt en kompis syster genom att köra en massa drycker till ett bröllop. Min kompis pappa vet att jag gillar gamla saker så som tack för hjälpen fick jag bla tio underbart vackra champagnefärgade rosor



och det jag blev gladast för, en gammal rostig hästsko! Jättefin, särskilt i kombination med rosorna





När vi ändå var i Vaxholm så var det perfekt att fortsätta våran tripp för att hämta Astridgumman, som är mycket saknad. Först blev det färjan till Rindö och sedan åkte vi tvärsöver ön och tog nästa färja till Värmdö. Underbart snälla Yvonne kom och mötte upp oss vid färjan. Vilken service!!! Tack Yvonne!

Så fort vi klev ur bilen hörde jag ett högt mjauande *haha*

Jag tror faktiskt att Astrid har saknat oss också för hon sa inte mycket i bilen på vägen hem utan låg nöjd och tittade på oss =)





Väl hemma gick hon ett varv för att kolla att allt var i sin ordning innan hon lade sig på soffan. Trots en trevlig date med en stilig herre så är det väl alltid skönt att komma hem =)





Borta bra men hemma bäst!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha prinsessan hemma igen!!♥
    Hoppas, hoppas, hoppas parningen tog sig!
    Härlig fortsatt helg!!

    Kramar!

    //Tre katter med matte

    SvaraRadera
  2. Hem, ljuva hem ser det ut som Astrid tänker ;-)

    Hoppas att det bidde något under dejten!

    Tass & kram

    SvaraRadera