torsdag 13 maj 2010

S*Tillemora´s Naish = Oscar!

Idag, Äntligen, så blev det av att jag åkte och hälsade på hos Ann och hennes underbara katter. En av dom är min avkomma S*Tillemora´s Naish som föddes i vindsurfingkullen. Han heter numera Oscar och är kattgängets stora buse *hihi* Hans bästa kompis är en vit maine coon som heter Ozzy och jag kan tänka mig att han har lärt Oscar en del av sina bustricks ;)





Som exempel har vi en dag när Ann kommer hem från jobbet, ja då ligger alla hennes sockor utspridda lite överallt i huset. Hon hade glömt stänga lådan ordentligt och då var Oscar framme direkt *hehe*





Han brukar även sno pennor dom lägger på bordet, en dag kom han dragandes med något som skrapade till när han gick över trösklarna. Då hade han hittat en reflex! Jag skulle kunna fortsätta i oändlighet med hans hyss men jag kan säga så mycket som att han är INTE en av Astrids valiumtrollisar *haha*

Det blev mycket *haha* i det här inlägget men det är svårt att låta bli när man skriver om en katt som bara gör en massa tokiga saker!!

Imorgon kommer bilder på några av Anns andra fina katter.

Kram M

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt för dig att få träffa honom igen! :)
    Härliga bilder!

    Kram
    Daniella och katterna

    SvaraRadera