fredag 7 maj 2010

Lycka!

Idag for jag och min kompis Jennifer iväg med Topas och Opal till Köping. Vi hade gått om tid och det kändes skönt att inte behöva oroa sig för köer el dyl. =) Killarna jamade till någon gång, annars låg dom mest och sov *sötisarna*

Mad i bilen hade vi alla deras tillbehör som klösträd, skålar, toalåda, lite sand, leksaker, bädd och stamtavlor. Allt fick plats i min lilla bil fast det var knappt *hihi*

Vi var först på plats och hann tom äta middag på Donken. På utsatt tid kom Elvira och hennes mamma. Vi pratade och dom hälsade på killarna och allting kändes så otroligt BRA! Ni vet hur det är när man träffar en person för första gången och man känner direkt att den här personen gillar jag och det kommer att bli kalasbra. Precis så var det! Båda två var supertrevliga och man märkte direkt vilka stora djurvänner dom var. Jag kände total lycka när jag åkte därifrån!!

I morgon på dan ska jag få ett mejl om hur första tiden har gått och jag längtar redan =)

Kram M

2 kommentarer:

  1. Hej, inte suttit vid datorn på ett tag pga
    flytt m.m. Och fick sån chock nu ang Atlas :(
    Beklagar av HELA mitt hjärta :( :( :(.
    STORA STORA tröstkramar till dig.

    Va skönt att allt känns så bra med killarnas
    nya ägare, hihi!

    Kram/Marie

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!
    Ja, du vet ju verkligen hur det känns.....
    Kram Maria

    SvaraRadera