måndag 17 maj 2010

Astrid löper!!!


Tjohoooooo!!! Äntligen!!! Som jag har väntat och längtat =)

I fredagskväll började hon knorra lite. På natten var fick hon till några höga jamningar och jag blev genast hoppfull och tänkte att nu, kanske! På fredagen på dan var hon sig själv igen. Lördagsnatten var lite utav en repris från fredagen, hon fick tom sova i badrummet för hon jamade så högt och jag kan bara inte sova när hon sätter igång.

I söndags tog jag kontakt med Yvonne, S*Peninsulas, som har den tilltänkta kavaljeren Frappe. Igår jamade hon hela dagen och nu är det verkligen ingen tvekan om att hon löper!! Hon åmar sig och stryker sig mot allt och alla.







Så allt är sig likt när Astrid löper, Gangster fattar noll och tvättar Astrid lite på huvudet medans Loke blir olycklig och förbannad och vill mest vara ute när hon är sådär jobbig.

Jag ska åka med Astrid i morgon, tror det blir för tidigt att åka ikväll......men jag är väldigt tveksam ska ni veta. Det är så svårt att veta vilken dag jag ska åka så att det inte blir som med Ecco där jag åkte en dag för tidigt och Astrid kom av sig. Äsch första heldags löpet var ju igår så det blir dag tre på tisdag. Näe nu får jag sluta vela. Det är väl bara att åka igen annars....



Håll tummarna för att Astrid får till det nu =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar