lördag 16 maj 2009

Tyvärr =(

Astrid är inte dräktig....Egentligen skulle jag vänta till på måndag med att väga henne men i morse tyckte jag hon såg smal ut för att ha gått över halva tiden. Vägde henne och NIX, hon har inte gått upp ett gram sedan i måndags. Jag har haft mina aningar eftersom hon inte har visat några hallontuttar men jag har ändå hoppats. Jaja, Astrid ska tydligen ha två dejter med varje hane innan hon släpper till ordentligt! Nu blir jag lite arg på mig själv, jag skulle ha åkt en dag tidigare......av olika anledningar blev det inte så och nu är det inte så mycket att göra. Det är bara att vänta på nästa löp! Det var iallefall ett bra tips jag fick av Ing-Marie att väga mellan vecka 5 och 6.
Nu ska jag planera för vilka utställningar jag ska anmäla till.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Trist att det inte blev några bebbar denna gången! Men det går säkert bättre nästa gång!
    Tröstkramar från Götet!

    SvaraRadera