tisdag 5 maj 2009

Hur går det med Astridgumman?


Ja, hur går det med Astrid? kanske någon undrar därute. Mitt svar är: Oförändrat! Alltså, hon har inte löpt om *peppar peppar*. Inga tecken på tuttarna. Tommy sa häromdagen att han kände dom tydligt när han hade lyft henne. Då blev jag genast hoppfull men Näe, jag såg ingen skillnad ;( Hon har ökat lite mer i vikt till 4,4...
Nu har det gått fyra veckor så min plan är att göra som Ing-Marie skrev. Jag väger henne om en vecka och sen igen efter ytterligare en vecka.
Jag återkommer om Astridgumman när hon har löpt eller när jag har har vägt henne om en vecka. Förhoppningsvis blir det om det sist nämnda ! =)

2 kommentarer:

  1. Tycker du gör alldeles som tänker så :-)
    Jag håller ALLA tummar jag kan för er.

    Kram Ing-Marie.

    SvaraRadera
  2. Vi fortsätter att hålla tummar och tassar!!!
    //Tre katter + mams

    SvaraRadera