måndag 18 maj 2009

Trött......

Ifredags var jag med mina arbetskollegor på Golden Hits i Sthlm. Jag är ingen festprisse och är inte ute och partar så ofta. Hursomhelst så var jag superladdad, det var längesedan jag partade och jag skulle få skjuts ända hem, lyx! Kvällen började med en öl på puben mittemot. Väl inne på GH så hade vi två långbord. Det var god mat och bra underhållning. Mycket folk. Efter maten bar det iväg till dansgolvet. Det fanns olika dansgolv för olika teman som tex schlager där vi hamnade. Jag dansade natten lång. Det var så himlans roligt. Måste tillägga att jag dansar hellre än bra *haha* Var hemma vid två tiden sååååå trött. Hade gått upp vid fem morgonen innan. Sov inte så värsta bra natten till lördag. Gäspade mig igenom lördagen och kämpade för att hålla mig vaken så att jag kunde se Sveriges bidrag i Schlagern.. På söndagen kände jag mig på topp igen men idag!!!! Trodde att min käke skulle gå ur led ett tag eftersom jag gäspade så mycket. Lite bra sömn inatt så borde jag vara återställd.
Usch ,vad lite man tål nu på äldre dagar ;) Det börjar att bli lite tantvarning för mig *haha*
Katterna tittade storögt på mig idag när jag kom hem från jobbet och stod i köket. Hm, ok och ni vill.....aha! Matskålarna var länsade, vad annars!!
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar