söndag 24 maj 2009

Kissklump

Har precis kommit hem ifrån Hälsingekattens utställning. Jag är sååååå tröttis så jag måste gå och lägga mig och återkommer med en utställningsrapport i morgonkväll.
Måste bara berätta att jag har fått en kissklump från en fertil hane *hihi* Det låter helt knäppt men är värt att prova! Medans grabbarna var mer intresserade av den nya maten jag hade köpt hem så var Astrid såklart mycket intresserade av innehållet i den lila påsen. Gjorde rent lådan och hällde i klumpen. Atlas kom, nyfiken som han är, och började genaste försöka att krafsa över den. Astrid däremot satt läääänge och luktade som Ferdinand på julafton =) Nu har hon slitit sig därifrån. Klumpen får ligga där i ett par dagar....Så nu är det bara att Hoppas!
Ses i mörrn!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar