onsdag 6 maj 2009

JÄ***A Telenor/ SonyEricsson!!!!

Nu är jag så arg så att jag kokar!!!!! Ska göra en lång historia kort, om det går.
Jag förlängde mitt abonnemang hos Telenor och fick då en ny mobil, en sonyericsson G502. Den funkade i tre dagar. Lämnade in den, fick en lånetelefon. När jag hämtade min nyreparerade telefon sa killen i affären att det var fel på programvaran och att det var ett vanligt fel på dom telefonerna. Min nyreparerade telefon hade jag i ett halvt dygn innan samma fel uppstod. Den hänger sig och knapparna funkar inte, samtal bryts. Arg som ett bi lämnar jag in telefonen och får en ny lånetelefon. Killen säger att den ska vara inne på reparation tre gånger innan man får en ny!!!!Ok, vad kan dom göra andra gången som dom inte kan göra första......Igår hämtade jag mobilen IGEN och som ni säkert förstår av rubriken så FUNKAR DEN INTE!!!! MORR!!!!!
Det är helt sjukt vad beroende man har blivit av sin mobil.

I det här huset så är det Tommy som är mästaren på att steka pannkakor. Igår var han inte hemma och jag blev så Otroligt sugen på pannkakor efter att en kollega hade det i matlåda. Köpte ingredienser, hämtade Lowa och hem. Här skulle stekas! Lowa vispade och jag läste recept. Ja, ni läste rätt, jag måste ha recept på pannkakor. Jag kan laga mat annars men pannkakor.......har aldrig lyckats vidare bra. Tror att det går troll i mina pannkakssmetar *haha* Sen har jag inget tålamod. Häller i för mycket smet och det tar hundra år innan dom blir färdiggräddade. Igår iallefall så blev dom tre första sisådär. Såg mest ut som en röra i pannan. På den fjärde satt den!!!Yes!! Den blev riktigt tunn och fin =) Jag blev ivrigt påhejad av Lowa som assisterade mig. Tillslut hade jag stekt upp all smet coh det blev riktigt bra med grädde och hallonsylt-slurp!! Nästa gång överlåter jag det där till Tommy, det är nog lika bra ;)
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vill först beklaga att du har haft åtskilliga återkommande problem med din Sony Ericsson G502. Självklart är detta något vi ser allvarligt på då produktkvalitet är extremt viktigt för oss och vi vill gärna hjälpa dig på bästa möjliga vis.

    Vi rekommenderar att du tar kontakt med din butik som i sin tur tar kontakt med oss och upprättar en reklamation. På så sätt får vi möjlighet att undersöka vad som har hänt och hur vi på bästa möjliga vis kan hjälpa dig.
    Du kan också kontakta oss om du har några frågor kring detta.

    Du når oss på 013 - 24 45 00.

    Mvh,
    Jimmy Dylte, Sony Ericsson Call Center

    SvaraRadera