lördag 23 maj 2009

Blöta tassar

Nu på morgonen har det småduggat och sniglarna kommer genast fram ifrån sina gömställen. Jag gillar INTE sniglar.
Efter frukosten ska katterna prompt ut på balkongen. Atlas och Astrid springer ut för att med fasa upptäcka att man blir blöt om tassarna!!! Inte kul! In under tak igen för att tvätta rent och sen måste dom ändå smyga ut igen just för att det är så mysigt att vara ute och för att matte är där.




Nu har jag anmält Tiga till UKs utställning och till Fräsets utställning i Rasbo. Jag håller utkik efter CCCs inbjudan. Dom brukar ha sin utställning i mina hemtrakter så det brukar vara kanon. I morgon bitti bär det av till Hälsingekatten. Jag ska möta Ann kl 04:15, gäsp. Nog för att jag ska gå upp tidigt men det är det värt när man gör det för en kul saks skull! Jag återkommer med en rapport i morgonkväll om jag inte är hemma för sent.
Håll tummarna att det går bra för oss ;)
Kram M

1 kommentar:

  1. Vi håller tummar och tassar!
    Söta bilder på våta trampdynor!! :)

    Kram Tre katter och matte

    SvaraRadera