tisdag 16 februari 2010

Vinter och kyla

Burr jag tycker inte att jag gör annat än fryser på dagarna! Jag vet att man ska klä på sig ordentligt men det spelar ingen roll det är bara att konstatera att jag inte är någon vintermänniska. Jag försöker ändå att glädjas för Lowas skull och tänka positivt. Ja, som nu tex så märker man tydligt att det har blivit ljusare på kvällarna, underbart =) Jag hinner tom komma hem från jobbet och vara hemma en stund innan mörkret faller utanför fönstret. Igår när jag hade kommt hem sprang jag upp för backen till huset för att hämta kameran och föreviga frosten på tallarna. Det är så himlans vackert!!! Träden ser alldeles Frissiga ut om ni förstår vad jag menar *hihi*



Om Loke är inne på natten så sover han bredvid mig och inte Atlas som annars sover där. Ingen risk att båda ligger där vilket är lite synd. Antar att Loke är högre i rang....som jag nämnt tidigare så kan dom vara lite katt och råtta ibland men på kompisplan. Hursomhelst så vaknade jag av att Loke låg framför mig som ett långt smalt streck med huvudet vid mitt =) Han är så himlans gooo *kärlek* Apropå smal så ska jag försöka att ta en bild på Loke och Gangster bredvid varandra bakifrån för att dom är så olika i kroppen så det kan nog bli en rolig bild ;) Loke smal, musklig och Gangster...ehhh...Jag säger bara Katten Gustaf så förstår ni!

På återseende!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar