måndag 8 februari 2010

Vackra saker och bilen

I fredags så pratade jag med IF som sa att jag skulle få besked ifrån verkstaden om min bil. Idag var jag förbi min älskade bil och hämtade lite grejer som jag behövde. Jag måste erkänna att jag fick en liten klump i halsen när jag såg den......trasig och kall och övergiven. Jag vet, det är döda ting men jag gillar min bil =) Nåja, verkstaden sa att jag skulle få besked ifrån IF!! Hm, vad gäller???? Ringde upp IF och fick till svar att bilen kommer INTE att lagas och tekniker ska nu avgöra hur mycket jag ska få i ersättning. Det känns bra men det ska bli väldigt intressant att se hur mycket det blir. Jag kommer att fajtas om jag inte får tillräckligt, Hmpf!

Ni som har läst min blogg vet att jag gillar vackra saker =) Mitt senaste inköp är en glasklocka från House Doctor. Jag gillar glasklockor och man kan verkligen ha allt i dom. Till våren kanske jag sätter i en liten planta i den som den är gjord för men nu ser det ut så här



När man går bort på middag så är väl det vanligaste att man har med sig en bukett blommor eller kanske en chokladask. Inget fel i det men apropå Fina saker så måste jag visa vad jag fick av Ann och Peter när dom var över på middag. Måste först berätta att jag fick vackra gamla trätrådrullar, mmm, jättefina, och sen fick jag ett paket handstöpta ljus i en fin gammeldags förpackning. Just nu har jag dom som prydnad i sin förpackning på köksbordet, tror faktiskt inte att jag kommer att använda dom, dom är ju så fina =)



Imorgon ska jag förbi min bil igen efter jobbet och tömma den på skivor odyl. Det är nästan så att jag ska ta bort torkarbladen också som är helt nya *moahahaha*
Vaddå, bilen ska ju ändå skrotas.....stackarn.......
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar