onsdag 17 februari 2010

Ny puff och min bil =)

Idag har jag hämtat min "nya" bil =) Den är så fin och den VAR så ren tills jag gled ut på E4:an och bilarna genast stänkte ner min superrena bil *morr* Det var oundvikligt att den skulle bli smutsig men det hade ju varit roligt om den var blank och fin i några dagar till.......jaja så är det ;) Till min stora besvikelse så var det jättedålig mottagning på radion =( Radion är nästan allt i en bil, funkar inte den så......är det inte lika kul att köra bil. Ringde handlaren, nu måste jag tillbaka med bilen och så ska dom fixa någon antennsladd *mutter mutter* Tänk vad enkelt det hade varit om jag hade fått lämna in den hos en verkstad här istället men icke, här ska köras massor av mil och så måste jag ta en obetald dag från jobbet.....Jaja, nu har jag iallefall laddat en trave cdskivor så jag har något att lyssna på på vägen till jobbet, alltid något!

Var förbi zoobutiken och köpte en säck mat till dom fyrbenta. Butiken reade ut puffar till halva priset. Mina katter har väl aldrig varit några puffkatter men nu när det var så billigt så slog jag till. Om inte annat så kanske kommande Trollisar gillar den =) Har lagt den vid braskaminen där det är lite varmt och gosigt och lite undangömt så dom får vara ifred för en stojande Lowa och en brummande dammsugare. Astrid fick provligga den i soffan innan jag la den till rätta



Hmmm hon ser ganska nöjd ut ;) Till min stora glädje såg jag att Atlas låg i den för en stund sedan och då hade han gått dit frivilligt *haha*

Kram M

1 kommentar: