lördag 27 februari 2010

Bedårande kattungar!!!

Nyss hemkommen från Nettan, Tessan och Tigas bedårande kattungar =)
När jag kom in i rummet där kattungarna var så var det små ullbollar som tittade på mig och mitt hjärta smälte och bebissjukan slog till *fniss* Alla fem var sååååå bedårande!! Det är fyra honor och en hane. När det gäller färg och teckning så är det tre colourpoints, två blåa och en brun och två bicolour som är blå. Båda bicolourerna ser ut att få bra v:n men det var lite svårt att se på den ena med tanke på att den var alldeles mjölkig i ansiktet =)

Vi kämpade för att få till bra bilder på dom små liven och det var inte det lättaste ska jag säga *pust* Dom vinglade omkring på sina ostadiga ben på bordet och ville inte titta upp men skam den som ger sig! Dom var ändå jätteduktiga och pep inte efter mamma en enda gång.

Har precis laddat ner 27 bilder och det blir kanske lite mastigt att visa alla här och nu ;) Jag visar er en bild på varje kattunge så kommer det fler bilder vartefter i bloggen.

Först ut är colourpoint gänget!







Sen har vi dom två bicolourerna





Avslutningsvis så måste jag bara visa en gullig bild på en diande kattunge =)



Får inte glömma att berätta att kattungarna idag är tre veckor och två dagar gamla. Dom bor hos S*Big Breezés, länk finns på min hemsida för den som vill veta mer.
Min hemsida: http://web.telia.com/~u60537662

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Åh vilka sötnosar. Måste också åka och hälsa på dem snart :-)

    SvaraRadera
  2. Säger bara åååååååååååååååååååååååå
    vilka gosbollar, JÄTTE SÖTA!
    Och vilken fin bild på kissebarnet som diar :)
    UNDERBART!

    SvaraRadera