torsdag 4 februari 2010

Kattungelycka!!!

Idag den 4 februari så har Tiga fött 5 små krabater i sitt hem i Rimbo =) En kattunge är lite mindre än dom andra och vi får verkligen hoppas att h*n också hittar en tutte och piggar på sig och växer ikapp sina syskon. Stort Grattis till Tiga och mattarna Nettan och Tessan, jättekul!! Om någon är nyfiken eller intresserad så heter deras uppfödning S*Big Breeze´s, http://www. bigbreeze.se. OM det blir en alldeles underbar brun hona så måste jag HA henne *hihi* Nästa helg ska jag åka dit och hälsa på och givetvis tar jag med mig kameran och visar er bilder sedan.



Idag efter jobbet har jag hållt på med förberedelser inför en liten tacomiddag som vi ska ha på jobbet efter att vi har slutat. Vi ska leka en lek som innebär att alla får en ballong knuten vid vristen och sedan ska man försöka att trampa sönder varandras ballonger. Det blir en bra starter för att få igång alla och få dom på ändå gladare humör =) Sedan blir det en tipsrunda med frågor om alla som är med så att vi lär känna varandra ännu bättre =) Sen avslutar vi på barnkalasvis med hela havet stormar. Ni vet, när man tar stolar och ställer dom rygg mot rygg och sedan är det en färre stol än deltagare så att någon blir utan när jag stänger av musiken *haha* Det ska bli sååå kul!! Jag längtar! Sen hjälps vi åt med maten och äter och babblar tills vi blir trötta =)
Nu tror jag att jag har koll på läget så nu ska jag gå och knyta mig!

Tjingeling!
Kram M

1 kommentar:

  1. Lycka till med bebisarna, Tiga!! Mysigt!! :)

    Trevlig helg på er!
    Kram Tre katter med matte

    SvaraRadera