tisdag 2 februari 2010

Glömsk......

Igår handlade jag innan spinningpasset. Det blev bla köttfärs och räkor som var billigt på Ica. Det gäller att passa på. Ställer påsen i kylen på Friskis och går och tränar. Direkt efter passet så går jag direkt till kylen och tar min påse för annars brukar jag glömma den. Jag tjattrar så mkt efter passet och sen kommer jag på, Nej nu Måste jag hem =) SÅ igår skulle jag vara klok och ta påsen först och sen tjattra. Hm! Sagt och gjort. Går ner till bilen och åker den dryga milen hem. Kliver ur bilen och ska ta min påse!!! Shit!! Jag har glömt den någonstans......ställde jag den vid bildäcket och slängde in träningsväskan först.....eller.....ställde jag den på taket och körde iväg....måste ha sett väldigt kul ut i sådana fall! Butter går jag in i huset och muttrar för Tommy vad jag har lyckats med. Tankar mal i huvudet, hur glömsk kan man bli??? Äsch, jag ringde ner till Friskis och PUH! den stod kvar på golvet, precis där jag hade ställt den när jag bytte skor =) Dom ställde åter in den i kylen åt mig och räkorna som låg på långsam upptining gav jag till tjejen som hjälpte mig *haha* Annorlunda present, ett halvt kilo halvtinade räkor =)

Så kan det gå när man ska vara social *haha*
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar