måndag 22 februari 2010

Låg på soffan inatt

Loke låg vid min kudde när det var dags att sova igårkväll. Vaknade senare på natten av att min mage var i olag =( Och det var den verkligen så jag tog mitt täcke och lade mig på soffan för att inte störa Tommy. Loke följde med mig och lade sig ovanför mitt huvud på ryggstödet. Det var premiär att sova på den nya soffan. Visst har jag väl slumrat till när jag har glott på burken men aldrig har jag legat där en hel natt. Måste erkänna att den gamla soffan var skönare att sova i men det ska inte bli någon vana hoppas jag *haha*

Låg och bläddrade i en inredningstidning och tänkte att det gör verkligen mycket om man piffar till kuddarna lite på soffan eller sängen och allt är i ordning men hur ser det egentligen ut hemma hos folk i vardagen? Så här såg min "sjuksoffa" ut



Bort med huvudkudden och filten och så piffade jag till kuddarna lite och la dom tillrätta så blev det så här tjusigt!



Oftast ser det ut som på bild ett, att kuddarna ligger travade på ryggstödet ;) Astridgumman älskar att ligga på den stora dunkudden och som idag, tvätta sig!







Ha en bra krispig dag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar