måndag 1 februari 2010

Leka mera =)

Kom hem igårkväll efter att ha jobbat i receptionen på friskis och noterar att Lowa och Lokes leksak ligger på golvet i köket. Fråga mig inte varför jag tänkte på den, kanske det var för att den inte brukar ligga något där - eller nåt =)
Hursomhelst så gick vi och lade oss och på natten vaknar jag av att Loke busar med ngt på golvet, schasar iväg honom för att hinna få lite sömn.

I morse ser jag att han har lagt leksaken/ papperstussen nedanför sängen =) Antagligen trodde han att jag skulle vilja leka med honom mitt i natten *hihi* Sötnos! Hämtar den och kastar iväg den medans jag äter frukost. Loke tycker det är jättekul och slirar runt på golvet. Vid ett tillfälle tar han den i munnen och vill gå in i sovrummet. Har stängt dörren för där inne låg Lowa och sov. Jag misstänker att han ville lägga den vid henne så hon skulle leka. Jag dög väl inte ;)

Loke har alltid apporterat olika små grejer ända sedan han var liten. Kul att det sitter i och att han är som en kattunge trots sin ålder på 7 människoår. Undrans vad han är i kattår.......?

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar