onsdag 24 februari 2010

Look-a-like

Det sägs ju att någonstans i världen har man en look-a-like. Jag har inte träffat min ännu men så är det ett gäng människor jag inte har träffat heller *haha*
Jag har iallefall hittat Ludisias "tvilling" och det roliga med deras likhet är att dom inte har en vanlig colourpoint teckning. Ja ni ska få se själva vad jag menar! Först ut är Ludisia!



Hennes hemliga tvilling Snuffe! Dom är inte släkt




En annan look-a-like är Trasan och hans lerkattskompis. Det roliga med den var att jag såg den på nätet, alltså har inte hon som gjort den försökt att efterlikna Trasan!




Avslutningsvis så måste jag visa våran huskatt Gangster som till kroppen och sättet är väldigt lik katten Gustaf =)



Må så gott!
Kram M

1 kommentar:

  1. Åh vad fina de är, min Snuffe och din mammas Disa. Verkligen lika i sina vackra mitted teckningar.
    Min älskade Trasan med sin lerkompis är också en höjdare. :-)Kram Ann

    SvaraRadera