tisdag 23 februari 2010

Mobilabonnemang

Igår ringde dom ifrån Telenor för att erbjuda mig en ny mobil OM jag förlänger mitt abonnemang i 24 månader. Ja, i klartext betyder det att dom erbjuder mig den mobilen på avbetalning i 24 månader. Har faktiskt haft abonnemang hos Telenor i många år nu och tagit deras "erbjudanden" men efter den senaste mobilen som jag "fick" så blir det inga fler sådana abonnemang!! Mobilen jag har nu är en SonyEricsson G502 och det är den SÄMSTA jag har haft någonsin =( Har lämnat in den för lagning tre ggr innan jag fick en ny likadan och den har inte varit bättre. Huxflux så kan den stänga av sig under ett samtal eller varför inte annars också *suck* Vet flera som har samma modell och har liknande problem. Ok, det är inte Telenors fel men med tanke på hur många felanmälningar dom måste ha fått så kanske dom borde ha erbjudit en annan telefon.
Mitt abonnemang går ut i maj om jag inte minns fel och då blir det kontantkort!

Utanför fönstret dalar snöflingor ner, fint =) Idag blir det till att vila upp sig så att jag kan gå och jobba i morgon. Tänder massor med ljus och gosar med katterna



Atlas står ofta och sniffar vid dörren när man kommer hem så jag tänkte att Ok, kom med ut en sväng! Med Atlas under armen så gick jag ner för trappan där jag satte ner honom. *Haha* Det tog inte många sekunder förns det såg ut så här!



Någon vintekatt kommer han aldrig att bli =)

Ha en bra dag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar