måndag 15 februari 2010

Besök hos Disa

Disa bor hos min mamma. Hon föddes i Astrids första kull. Idag är hon en Stor tjej på 7,5 kg. Jag har faktiskt svårt att förstå att Astrid är mamma till henne just pga att Disa är så stor med en kraftig benstomme. Hon älskar sin matte och husse och dom henne. Jag får alltid höra något tokigt hon har gjort när jag kommer och hälsar på. Nu hade mamma införskaffat sig en laserpekare och det hade genast blivit succé!! Disa springer efter den röda pricken som en galning med svansen rakt upp. Där kan man prata om kattunge på nytt *haha* Måste nog köpa en sådan till mina slappa raggisar ;)

Hade med mig kameran och ville så gärna fota Disa på deras inglasade verandra. En perfekt veranda då det aldrig blir kallare än plus 10 grader, som ni kanske minns så övervintrar jag ett olivträd där =) Hursomhelst så brukar hon Älska att vara där och det är knappt man får in henne har mamma berättat men dagen till ära ville hon bara IN!!!! Men den här gpngen var jag envisare och lyckats knäppa några bilder på henne. Hennes teckning heter brun mitted med bläs men enligt standarden så är bläsen för bred. Vad gör det, söt är hon ändå!!







När hon tycker att det är färdigfotat så visar hon det tydligt!



Ha en bra vecka!
Kram M

2 kommentarer:

  1. Laserpekare är kanon. Kan få igång vilken raggis som helst :-)
    Disa är så underbart söt med sin fina bläs.Kram från Ann

    SvaraRadera
  2. Supervacker tjej!! ♥
    Tasskramar från oss!

    SvaraRadera