torsdag 25 februari 2010

Frusen!

Usch jag är så frusen av mig!! Burr!!

När jag och familjen åker bil tillsammans så sitter jag med stolsvärme och full värme i bilen medans dom andra två sitter och pustar att det är för varmt och att jag ska stänga av fläkten. Då är jag glad att jag har en egen stolsvärme som bara jag får bestämma över för annars är det jag som får ge med mig. Ja, av den anledningen att Lowa 4 år säger att hon är alldeles varm om näsan och vill sänka värmen. Vad gör man inte för sin dotra ;) Mannen får stå ut *hehe*

Det bästa som finns när man kommer hem frånjobbet är att sätta på sig ett par varma raggsockor. En kollega är duktig på att sticka och stickade ett par jättefina benvita till mig som jag har använt så mycket att det gott hål på hälen. Nu har jag bett henne att sticka ett par nya till mig. Fick sockorna idag och dom är jättefina, det är knappt att jag vill använda dom =)



Agneta som har stickat dom är så söt för att hon har satt dit en liten lapp på tån med tvättråd. Perfekt så jag inte sabbar dom med mitt sköljmedel.

Näe, nu ska jag prova dom!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar