onsdag 10 februari 2010

Hemma

Lowa är sjuk så idag har jag varit hemma från jobbet. Medans hon har legat på soffan nerbäddad och tittat på film så har jag passat på att städa. Jag tycker att det är kul att städa bara man är på humör för det. Solen har lyst in på oss och hjälpte mig på så sätt att se allt damm och småsmulor som fanns på golvet =) Tack för det!

Har också passat på att klippa klorna på hela gänget och kammat igenom raggisarna. Gangster HATAR att bli kammad så honom kammar jag bara i nödfall. Tack-o-lov så har han en bra päls som inte tovar sig så lätt. Annat är det med Loke som inte heller gillar att bli kammad och tyvärr får tovor....brukar försöka men han blir så arg på mig =( SÅ fort det bli lite vår ute så ska jag ta honom till veterinären och få hans tovor bortrakade. Några bilder har det blivit idag också på Atlasgubben =)







Han är för rolig när jag kammar honom för att samtidigt som han låter lite för att han inte gillar när jag tex borstar honom på magen så spinner han som en tok för att det är skönt =)

Nej, nu ska jag gå och skölja ur min hårfärg. Den här gången blev det chokladbrun. Tror att jag har lyckats med att inte spilla/droppa någonstans.....måste gå och kolla ;)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar