söndag 10 april 2011

Vad händer....

som det är nu så vet jag inte vad jag vågar skriva. Ena stunden tycker jag att alla kattungar ser pigga och välmående ut och efter ett par timmar ligger en kattunge död! SÅ hemskt är det för mig nu...jag vet inte vad som händer och jag gör verkligen allt jag kan. Just nu känns allting så himlans skört och orättvist =(

Astrid är iallefall en ultimat mamma som tvättar och donar med sina små. DOm som är kvar......=(

Har tagit några bilder som gör mig så varm och lycklig när jag tittar på dom, hoppas ni känner detsamma







Ser ni på kattungen i mitten att han har en färgad nos, han blir nästan helt säkert en blå mitted om han inte är en feltecknad bicolour vill säga ;)

På tisdag ska jag till veterinären med Trollis och ultraljuda hjärta och njurar, då får ni hålla tummarna.

Kram M

2 kommentarer:

  1. Gullungar, och mamma Astrid, finaste mamman :-)Så söta, de små. Lycka till nu. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack Ann och TACK för allt stöd!!! Du är bäst!
    Utan dig....ja, hur hade det gått?
    Kram MAria

    SvaraRadera